Авторизований партнер

Доставка BOSCH-SIEMENS

Як тільки Ви зробили замовлення, з Вами зв'яжуться наші співробітники і обговорять деталі замовлення (можливо необхідні зміни), також треба буде узгодити адресу і номер складу доставки.

Зверніть увагу: якщо замовлення не підтверджений, то доставка здійснена не буде! Доставка здійснюється в строго зазначений клієнтом час.

Доставка

Кур'єрська доставка (Київ, Одеса, Чорноморськ):

  • Доставка товарів з групи дрібна техніка кур'єром нової пошти до відділення - 99 грн
  • Доставка товарів з групи велика і вбудована техніка - 159 грн

Оплата приймається при доставці товару. Якщо потрібно підйом габаритних вантажів, то в залежності від поверху і наявності вантажного ліфта стягується окрема плата. Підйом без ліфта - 40-100 грн. / Поверх в залежності від габаритів, ваги товару і складності підйому.

Графік роботи служби доставки:

  • З Понеділка по П'ятницю - з 10:00 до 19:00
  • Вихідний - субота, неділя

Доставка в відділення Нова Пошта:

  • Доставка перевізником "Нова Пошта" здійснюється відповідно до його тарифів за рахунок покупця.
  • Оплата післяплатою, за безготівковим розрахунком - через банк на розрахунковий рахунок продавця, згідно з рахунком-фактурою або через модуль LiqPay.

Доставка по Україні здійснюється компанією "Нова Пошта" у найближче до Вас відділення.

Графік роботи відділень:

  • Час роботи відділень свого населеного пункту можна переглянути на сайті служби доставки. Перейти

Оплата

  • Накладений платіж
  • Безготівковій розрахунок
  • Через модуль LiqPay

Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів після покупки.

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.

Зверніть увагу!

  • Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.

А так же має бути збережено:

  • повний комплект товару;
  • цілісність і всі компоненти упаковки;
  • ярлики;
  • заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт, гарантійний талон, Висновок сервісного центру, Касовий або товарний чек.